Love My Followers. Mmmuuaahh!

Sunday, January 1, 2012

wishlists for 2012

Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum. hai all . how are u? harap harap sihatlah yea . thanks sebab ada yang sudi follow blog ni . First of all, aku nak wish a HAPPY NEW YEAR 2012 to all my friends. tak kisah la kwn in real life or kwn di alam maya ni. janji kita kawan kan?? sep sep sikit. hehhe.

Okay , hari ni aku nak bagitahu wishlists aku untuk tahun baru 2012. jom kita tgk sama sama kat bawah ni..

1. KERETA

wishlist aku yg pertama nak ada kereta sendiri. senang nak bergerak ke mana2 tanpa harap kan sesiapa. x kisah lah kereta kecik or besar. yang penting selesa dan berbaloi. tapi buat masa ni cukup lah kalo ada kereta yang x besar sgt. contohnya mcm kereta Persona warna merah kat atas ni. smart kan ? sesuai dgn kemampuan. insyaAllah kalo ada rezeki. kena kerja keras ni =)

2. INCOME TETAP


my second wishlist pulak nak ada income yg tetap. well, aku ni kan baru lepas abis belajar. and baru je kerja. so aku nak ada income yg tetap sp that aku tak ada la harap kan duit kat family aku. bila dah ada income tetap, its my turn pulak bagi diorang duit belanja. then then bila dah ada income tetap, baru lah best nak pegi shopping. hihihii

3. FAMILY YG LEBIH BAHAGIA

my 3rd wishlist ni i really sure that semua orang akan impikan include me. ada family yg sangat sangat dan sangat bahagia. hopefully my family akan terus kekal bahagia selamanya. love u

4. LAGU OMBAK RINDU TOGETHER WITH GUITAR



haaa.. wishlist yang ni memang aku nak sangat. well, dah nama pun wishlist kan? hehe. sejak penangan cerita Ombak Rindu, aku teringin sangat kalau ada seorang lelaki yang sanggup main gitar & nyanyi kan lagu Ombak Rindu utk aku. alaa, lagu yang Hafiz & Adira AF nyanyi tuu. how romantic. pleaseee anyone !!


so.. itulah antara 4 wishlists yang most important utk aku. sangat aku inginkan. hopefully aku akan dapat capai semua tu dalam tahun 2012 ni. insya Allah amin. well, tak salah kalau berangan. dengan angan2 moga ia nya akan jadi kenyataan. setakat tu je yang aku ingat. kalau ada wishlist yang lain, nanti aku update yea. Apa pulak azam tahun baru korang? share2 la kat sini ^_^



best regard,

No comments: